Hello world!

5 01 2009

Hello! Snt Lavi, sunt zodia pesti si cred ca asta spune tot ! :)) In primul rand sunt o fire destul de sensibila si pun la suflet si unele lucruri pe care nu ar trebui..Eh! Asta e ! 😦

Imi place foarte mult sa ajut pe altii si sa le dau sfaturi, dar cu scopul sa nu profite de bunatatea mea !:)) Deci sunt sociabila si imi place sa rad mult si tare si sa fac si pe altii sa rada..Si daca credeti ca in a rade mult si cu pofta este un defect, chiar nu ma intereseaza pentru ca eu stiu cum sa uit de suparari si stiu cum sa ma distrez si in momente nu prea placute !;)):D Asa…si cum spuneam chiar imi place sa ajut oamenii si sa ii vad fericiti si de aceea daca esti prietenul/a meu/a o sa fac incerc sa te fac sa zambesti..sper sa reusesc !:))

De asemenea imi place sa am multi pieteni, deci nu imi place sa fiu singura..:( Imi place sa ma distrez, sa ma plimb cu fetele(si cu baietii de ce nu!?), sa ma dau cu sania..cu skiurile nu stiu =))! Eh imi propun sa invat si sa inot ! Stiu..poate credeti ca sunt varza ca nu stiu lucrurile astea ..dar imi place sa joc basket ! :X:X :)):))

Prietenii mei trebuie sa fiu amuzanti, sa ai ce vorbi cu ei si sa poti avea incredere, si sa te ajute la momentele grele… Intr’o zi mi’a venit in minte o intrebare: „De ce imi place sa ajut oamenii, chiar daca stiu ca pe mine nu ma va ajuta nimeni??!” 😕 :|:| Eh ! Nu stiu sa raspund la intrebare ! :)) Mi’am pus aceasta intrebare intr’un moment in care ma simteam singura si avea poate nevoie de un ajutor si de o vorba buna si nimeni nu a putut sau vrut sa mi’l ofere..

In zodiacul meu spune ca as avea capacitati paranormale! :> Inca nu am descoperit aceasta capacitate a mea paranormala..sau poate nu vreau sa o dezvalui!=)) Ee..oricum am deseori telepatii cu cei apropiati si gandim la fel !

Am uitat sa spun ca sunt o modesta :”> ! Adica acum sincer…chiar nu’mi place sa ma laud..Sunt o mica visatoare…asta pot spune ca nu este foarte dragut..dar eu ma simt bine asa! Deseori sunt intr’o lume a mea in care toate lucrurile sunt bune si deseori nu observ raul din jur. Asta din cauza ca nu pot sa inteleg de ce exista asa mult rau si invidie in lumea asta..Oricum sunt si realista si nu ma las usor pana nu obtin ce vreau [-( !! …Aaa…incerc sa fiu optimista pe cat posibil ! :)) Mai mult decat sunt deja ! :))Ochi albastri

Nu cred ca o sa ma schimb prea curand si nici nu am in gand acest lucru ! :))

Cel, dar cel mai mult ceea ce imi place la mine sunt ochii albastri:X..

Ador alunele si mandarinele :X si ciocolata sa nu mai zic..;))…si porumbul fiert, strugurii negri, inghetata de ciocolata, merele:)).etc.. Dintre anotimpuri, preferatele mele sunt primavara si iarna:) .

Cam atat despre mine deocamdata! 😛 Cred ca e de ajuns :))

Acțiuni

Information

One response

6 01 2009
Alecs

Te-ai caracterizat perfect…:X:X:X:X:X…:*:*:*:*
Nu cred ca ar mia fii nimic de adaugat ……esti foarte foarte dragutza …… :*:*:*………kiss and hugs :X
Nu-ti uita preteni si nici eu nu te vor uita :X:X:X….. nimic mai mult de spus …..

P.S. : ti-am spus ca te iubesc nu ?…;;) :D:)

Lasă un răspuns

