E trist..

8 01 2009

„Nu e nimic mai trist decat tristetea unui om vesel”…..

„Tristetea nu e altceva decat o stare sufleteasca in declin.”

„Cand esti trist iti vine sa dormi si sa uiti iti vine sa-ti culci capul pe genunchii altcuiva care te iubeste, sau daca esti singur si n-ai pe nimeni, sa ti-l culci pe palmele tale.Da iti vine sa dormi cand esti trist si sa uiti dar cand te trezesti, iar esti trist si nu mai poti s-adormi din nou.”

„Nimic nu e mai trist decat o lacrima ce ofileste un zambet.”

E trist…Sunt trista si ma gandesc cat de nedreapta e viata..Trebuie sa lupti si cateodata sa nu-ti pese si sa nu pui la suflet unele nedreptati de care ai parte! Zambetul mi-a fost luat si tot ce imi curg pe obraz sunt lacrimile..Ma simt singura…Tot ce am in fata e o punga de alune si tastatura ! :)) Tot ce pot face acum si tot ce as avea chef sa fac e sa scriu tot ce-mi trece prin cap…

Ma plimb prin casa, ma uit pe ferestra: ninge ! As fi vrut sa ma bucur de zapada, dar nu pot :-< .. Nu am chef azi ! Pur si simplu este una din zile in care vreau sa stau, sa plang, sa dorm si sa nu fac nimic ! :D:))

Tot e trist…Ma uit la telefon si astept sa suna cineva.Oricine :)) bah da nimeni ! :-< si Telu e trist..la naiba dar trist mai e totul ! :((sadness

Astept sa intre Anna pe mess..sa ii zic ceva..orice..sa vorbim despre vrute si nevrute..Sa radem, sa imi zica ca invata la bio:)), sa ii zic ca m-am saturat de chimie si ca am nervi ca am luat un 3-primul din viatza mea :O :|..oricum stie ! :))

Iara vreau sa plang! :(( Bah acum sa nu credeti ca snt emo ! =)) Dar pur si simplu vreau sa ma descarc pentru ca am nervi, iar atunci cand am nervi incep sa plang ! :)):D

Tristul continua..Aud masinile cum trec pe strada. Am tras jaluzeaua si nu mai vad nimic de afara..imi imaginez cum ninge..adica sper sa mai ninga..Vreau sa ies sa ma plimb si sa pierd vremea..Nu am cu cn si e frig ! Si nici daca as avea nu am chef ! 😐

Bine ca imi mai povesteste Ale cate ceva din peripetiile ei si de unu altu’, ce zice ce face =)) ! Am inceput sa ma obisnuiesc cu chiestiile astea :))..Acum Ale sa nu te superi dar scriu si eu pe aici !=)) Deci..Alexandra :X Nu ai cum sa nu-i auzi glasul cand intri in liceu si ea este pe coridor ! Si nu stiti cat de bucuroasa era si sarea prin tot liceul ca trece la chimie :> !!! Aaa:X Mi-am adus aminte de nebuniile din fiecare luni dumineata cand venim amandoua la scoala: doua fete mergand la scoala si tipand una la alta, certandu-se si razand ! :)) Of deaia o iubesc pe Alexandra ! :X:)

Iara pleaca asta nu stiu unde la draq in praznic ! =)) In loc sa invete la chimie..

Deci in sfarsit telefonul a sunat ! 😡 Era mama :X :)) ! Bine si asa..makr nu inebunesc de lipsa de chef 😀 :-<

Annutza tot nu intra ! :-w Cred ca iara au venit toti verii la ea si dupaia imi zice k a dansat pe manele si ca e beata de somn si de dans :)) !

Cred ca ma apuc si eu de invatat..la bio bineinteles =)) ! Alex stie ca iubesc biologia ! 😡 :))

Si momentul acesta e trist pentru ca invat la bio :)) :-< !

Dar de maine nu va mai fi nimic trist pentru ca nu-mi pasa daca iau vreo nota mica la scoala pentru ca stiu ca dupa ne scoate Anna in oras la pizza ca sambata e ziua ei !>:D<:X:X>:D<:):):* Si vine weekendul si nu mai trebuie sa ma trezesc la 6 :X !! Weeihaa !

Acțiuni

Information

5 responses

8 01 2009
Anna

bah deci n-am intrat pe mess pt k dormeam:)) deci da mey nu mai fii trista k maine va scot la pizza si o sa ne distram :)) k eu deja de 3 zile intruna numai de distractie,musafiri, muzica, etc am avut parte:))=))
si cu faza de bio:)) nu invata dak nu iti place;) lasa k invat eu si pt u:>:>:*::*

8 01 2009
lavy13

cn a zs k nu-mi place :X :)) O ador …doar k nu am chef aaaaazi :)) :-<

8 01 2009
Anna

eee :))
pai normal k iti place de adeluta:>:))=))

18 01 2009
Dani

bine k nu l-ai citat pe Bacovia in articolul asta ;))….esti o super tipa , ai un talent la scris mirific si felicitari ca nu te rezumi la un simplu jurnal ascuns (pe sub pat …printre jukriile de la 4 ani..;)) .. ) sh reusesti sa-ti pui online o parte din gandurile tale ….

1 05 2010
nedsim

buna :* e superb blogu tau :*eu sunt nowa am si eu unu ;))nou cu o prietena si as vrea sa ma inveti si pe mine cteva trucuri;)) te rog>:D<

Lasă un răspuns

