Ce ne face fericiti?

9 01 2009

Ce ma face fericita? Care sunt lucrurile care ne fac fericiti?

Happy!!

Fericita ma simt cand am prieteni langa mine, fericita sunt cand ei sunt fericiti.. Dar ce este oare fericirea?? Pai..Fericirea este sa iubesti pe cineva si sa fii iubit, sa ai pentru ce si cine trai, fericirea este un mod de a trai…

In primul rand trebuie sa fiu fericita pentru ca m-am nascut si pentru ca D-zeu mi-a dat o sansa la o viata buna..pentru ca am o familie frumoasa si pentru ca am prieteni langa mine!

Fericita sunt atunci cand ma distrez cu prietenii, cand am cui sa-i spun bucuriile, implinirile, dar si tristetele mele, atunci cand fac ceva si stiu ca mi-a iesit bine, atunci cand imi propun ceva si reusesc sa il indeplinesc…Cand vreau sa fiu fericita, dau drumul la muzica, dansez si cant si astfel uit de toate si tot ce ma intereseaza e sa ma simt bine si nimeni sa nu-mi strice fericirea !

Parerea mea este ca cel mai fericit esti atunci cand reusesti pe cineva sa zambeasca, sa fie fericit..deci cel mai bun mod de a te inveseli este sa inveselesti pe cineva !!

„Fericit este acela care poate sa renunte la sine”…

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

