Prietenia

10 01 2009

Anna is my best friend si de ziua ei( ca azi e ziua ei ) ma gandeam sa scriu ceva dragutz despre ea si sa ii fac o dedicatie :))):)!

In primul rand, Anna este o prietena buna si te ajuta la nevoie si ne distram foarte tare impreuna ! De fiecare data cand suntem impreuna nu ne plictisim, radem si povestim tot felul de intamplari..La Sf.Ana

Ca sa incep cu inceputul, ne-am cunoscut pe net ! Pentru ca amandoua intrasem in Mesota..si ne-am gasit pe undeva pe hi5..defapt ea pe mine 😀 !..si culmea am aflat ca suntem in aceeasi clasa! Si din prima zi de scoala ne-am imprietenit mai bine si de atunci ea e colega mea de banca si o prietena buna si  suntem nedespartite..

La prima vedere..eu si Ana suntem cam diferite..o bruneta si o blonda, una ochii caprui, cealalta albastri, o tacuta, o vorbareata..Dar stiti cum se zice ca cei opusi se atrag ! Oricum suntem si asemanatoare si avem gusturi comune. De exemplu ne plac baietii blonzi cu ochi albastri amandurora:)), sa jucam basket, rozul, sa ne plimbam, sa pierdem vremea vorbind vrute si nevrute pe messenger, sa ne cumparam placinte cu ciocolata de langa scoala, sa radem si sa ne distram…

Si nici nu stiu cum a trecut deja primul an de liceu! Imi amintesc cum Anna spunea numai perle cateodata si eu numai puteam de ras. Defapt amandoua spuneam perle si nici nu stiu de unde le scoteam! Am trecut impreuna prin momente de neuitat, cand incepeam sa ne cunoastem colegii mai bine si sa le descoperim partile ascunse, sa ne imprietenim si cu altii si sa incercam sa fim o clasa cat de cat unita ! Impreuna am trecut prin emotiile traite la unele ore, primele note mici si primul bal al bobocilor.

Acum in clasa a 10-a ne-am obisnuit. Nu am mai fost emotionati si dezorientati in prima zi de scoala. Am inceput un nou an de liceu in CN. Dr. Ioan Mesota, iar noul an a venit cu noi peripetii, idile, certuri, dezamagiri, momente de fericire, petreceri si etc., de care eu si Anna( impreuna cu alti prieteni si prietene bineinteles:X:X) avem parte si nu le vom uita niciodata deoarece sunt momente de neuitat si sunt sigura ca peste ani aceste momente ni le vom aminti cu drag si cu lacrimi in ochi deoarece sunt clipe pe care nu le vom mai puteam retrai, de aceea acum este momentul sa profitam de ele la maxim, chiar daca sunt si clipe nefericite. Dar asta este viata de liceu !

Sper in continuare sa ramanem bune prietene, sa ne distram cum am facut si pana acum si sa fim best friends  si peste 20 de ani !:D

Nu prea stiu de ce-ti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie careia sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie. – Antoine de Saint Exupery

Acțiuni

Information

2 responses

10 01 2009
Anna

mersi pt cuvintele frumoase:*:*:*
friends forever>:D<

21 11 2009
Motanelul

:X:X:X:X:X galustele;-*:-* ma bucur ca va intelegeti asa bine:):):) Laviii sa ai grija de micuta mea ca o iubeeeesc mult:X:X:X:X

Lasă un răspuns

