I wish…

17 01 2009

Imi doresc sa ma trezesc dimineata plina de viata cu gandul ca si aceasta noua zi va fi presarata cu  fericire si cu zambete ..

Imi doresc sa ma spal pe fata cu apa puritatii si sa ma imbrac cu hainele inocentei.. papadie

Imi doresc ca atunci cand ies din casa sa ma intimpine un soare cald si sa-mi lumineze drumul ca sa nu mai pierd in aceasta lume plina de oameni care nici nu privesc  spre cer cu o dorinta in suflet..

Imi doresc sa merg pe o carare inconjurata cu flori de primavara si sa ascult pasarile cantatoare

Imi doresc sa te intalnesc pe tine, un simplu calator prin lumea dragostei, nu ma cunosti, nu te cunosc, dar in adancul sufletului simtim ca ne cunoastem de o viata intreaga

Imi doresc sa ma iei de mana si sa ne plimbam printre copacii infloriti plini de mireasma

Imi doresc sa nu aflu nimic despre tine si despre viata ta si despartindu-ne n tacere, imi doresc sa te mai intalnesc si a doua zi…

Imi doresc sa stau noaptea si sa privesc lumina stelelor si a lunii reflectate in apa marii line

Imi doresc sa fie mereu soare pe strada mea

Imi doresc sa fiu mereu acolo cand ai nevoie de mine..

Imi doresc sa fii mereu langa mine ca sa-mi stergi lacrima de pe obraz

Imi doresc sa reusesc mereu sa te fac sa razi

Imi doresc ca toata lumea sa observe mai intai calitatile celuilalt si sa incerce sa inteleaga defectele

Imi doresc sa-mi asculti toate prostiile pe care le spun/scriu

Imi doresc sa ma intelegi ….

Toate acestea imi doresc..Dar cel mai mult imi doresc sa ma trezesc din vis!

Acțiuni

Information

3 responses

17 01 2009
Rob3rtY

M-ai dat gata cu dorintele tale:>Am si eu o dorinta dar o sa ti-o zic in particular ca sa nu vada toata lumea care viziteaza blogul:)

17 01 2009
Dani

auci…ce imi place de mult ceea ce scri .:x

19 01 2009
Anna

dorintze mai mult transformate in vise:)))….
dorinte mai greu de implinit dar nu imposibil! 😉
de maine te ejut eu k dorintele tale sa devina realitate, una cate una:>:)):*

Lasă un răspuns

