O zi la scoala

23 01 2009

E dimineata:-< dar soarele inca nu a rasarit deoarece este doar 6 si ceva, k doar de! La 7 tre sa fim la scoala ..si cand ma gandesc ca prima ora am fizica si ar fi destul de bine sa nu intarzi, ca daca nu: Vai onorabila de ce ai intarziat?! Dormi onorabila?? – Mda! bineinteles ca dorm! Ce ai vrea sa fac la ora asta? 😐

…Si ca sa trecem peste momentul plin de somnolenta in care ne pregatim de scoala, pff…am ajuns la scoala! Si nu a intrat profu’ ! :> Apai am ajuns inaintea Anei, care zicea ca ajunge prima sa fie sigura ca nu intarzie si de data asta !:)):O

Bine..another day, another 4 ! :>:)) Ba nu ! primul :X dar important e ca eu si Ana am luat impreuna 8 ! :X ee:> cine mai e ca noi!=)) Deci trebuie sa sarbatorim! Ca doar de ! Tre’ sa ne mai bucuram si de momentele mai putin frumoase de la orele de fizica, in care Onorabilul rade de noi si ne face poze, noua si perlelor scrise pe tabla 8-> !! Dar cine mai e ca noi !? Daca nu ne este apreciat talentul la fizica, macar sa demonstram ca suntem fotogenici ! :>:>Onorabila Coco & onorabilul Alexandrescu

Hmm..No acum pauza! Dar cine vrea sandvisuri?? Ca mie mi-e foame 😦 …Ca eu snt fata darnica si aduc sandvisuri colegelor mele dragi si scumpe Anna si Alexandra :X Tre’ sa am grija de ele, sa manance sanatos!;) Eu cu sandvisurile, Alexandra clatite sau/si ciocolata si/sau mere, iar Anutza clatite,/budinca/ iaurt cu fructe…Acum fiecare cu ce are !:))

Pff..azi e ziua aceea de miercuri in care avem istorie, iar tovarasul Bodea ne asculta din toate hartzoagele alea pe care ni le da el scrise frumos de mana si caligrafic, cu mult spatiu intre randuri ca sa inteleaga tot poporu! :)):|

Da bine..eu ma relaxez ascultand muzica si citind marea revolutie din 1848! ;):)) Dar din cand in cand mai vine Alexandra la mine sa ma intrebe daca vin afara..but no!! Am nevoie de linisteee! 🙂 Dar m-am plictisit..deci hai sa cutreieram liceul : etaj 2, etaj 1, baie, afara-pff frig..dar hai sa mergem sus ca ne-am plictisit…

English ! :X happy Condro is coming with a big smile on her face :X I love her !! :X Pentru ca zambeste, deaia !! :X In sfarsit o ora plina de zambet si …si daca nu ai ce face poti sa stai cuminte in banca si sa dormi !:)

Spooort ! :X:X:X Baskeeet! :X:X:X Atat! :X:X:X:X Nu mai am cuvinte! :)) Just basket :”>:X \:D/

Apai cine zice ca la scoala nu e fain!:)) Profu’ de fizica ne face poze, ne asculta, rade de noi, iar ne asculta, ne scoate la tabla..si iar rade !:X De noi..:-L Romik! Mate!….astazi no stress pentru ca ne corecteaza lucrarile alea:-@ (:|…Teacher fata faina si intelegatoare ! :X Raducu ne iubeste si ne zice glume..din alea de prost gust..si cu blonde :-L:-w…..Si baskeeeeet!!:X We love dirigu’ :X..sau unii poate k nu !:)) And history.:-< ee aici nu e fain de loc ! :)) Dar sa trecem peste momentele nefericite si pline de emotii .

Aceasta este doar o mik parte din Mesota..o zi de scoala a cls 10 E ! ;)):)

Dar acum ma doare capul si mi-e fooooarte somn! So buh bye ! :*:*:* See you soon! >:D<:X
Acțiuni

Information

One response

23 01 2009
Anna

bah deci faza cu 4 la fizik nu e funny deloc:| am fost proasta k mam oferit sai duc caietul:(
asta e:P acuma sa sarbatorim insuccesul\:D/:))
pfoai dar cine a zis k nu e fain in mesota:>? e sooper(mai putin la ore) in rest e klumea:>:>:)))

Lasă un răspuns

