Morning light

1 02 2009
O noua zi are sa inceapa in viata mea si ma gandesc oare ce se va mai intampla?! Va fi o zi fericita, sau una melancolica, va fi speciala sau doar absurda?
Nu stiu…dar uneori am impresia ca daca te trezesti pesimist, acea zi va fi nu prea frumoasa, iar daca te trezesti vesel si plin de viata, acea zi va fi una mai deosebita si senina..morning-light
Stau in pat si inca ma simt in lumea viselor, nu imi dau seama daca inca visez sau sunt treaza, pentru ca uneori visele seamana atat de mult cu realitatea incat chiar nu-mi dau seama unde ma aflu si ce fac in acel moment!..dar ma uit pe geam si realizez ca razele soarelui imi bat in fereastra si vestesc o zi de 1 februarie senina..Mda..si cand ma gandesc ca deja s-a dus o luna din noul an, intr-un fel ma simt trista pentru ca  nici nu dam seama cand trece timpul asa de repede, dar pe de alta parte ma bucur ca pe zi ce trece vine primavara si cu aceasta alte momente placute din viata mea, pentru ca stiu ca asa vor fi!
Lumina diminetii imi patrunde in camera si ma inveseleste! Stau in pat si imi trec prin minte multe lucruri..Cad pe ganduri si incerc sa mi aduc aminte ce am visat..dar este un amalgam de imagini in capul meu si nu pot crea un fir logic al acestora, iar imaginile si gandurile apar si dispar cu fiecare secunda. Asa ca ma dau batuta si gandurile ma duc in alta lume…
Dimineata aceasta cred ca sunt fericita! Nu am nicio grija, ma simt libera si simt ca iubesc! Insa stiu ca aceasta zi nu va fi grozava pentru ca nu mi-a propus nimic de facut! Este o zi de duminica si mai mult de atat este si vacanta, dar astazi veselia din sufletul meu o s-o pastrez pentru mine, sau o s-o imprastii cu ajutorul cuvintelor celor care sunt pe mess in dimineata aceasta :))!
Chiar daca nu va fi o zi speciala, eu ma voi bucura de ea si voi incerca sa fie o zi OK si plina de iubire si sper ca noua luna care de-abia a inceput sa aduca cu ea momente pline de bucurie, distractie si libertate!!! >:D<
Ciush capu’ sus! :*:*:*
Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

